StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

todeloo

Frureinhold.se / 09 Augusti, 2012 - 20:40 / Vardagen

hej alla goingar, blogg.se är verkligen en riktigt dålig portal just nu. Strular, segar och ah allmänt dåligt. Men jag håller i och stannar kvar haha. Idag har det varit sol och varmt här hemma, hailey vaknade 05.00 ?!?!?! trodde jag skulle avlida. Hon fick välling och vägrade somna om, efter en vända i våran säng samt leksaker i hennes säng somnade hon vid 07.00 och sov till 09.20 :p Men jag har ändå varit helt död idag. Ringde syster på morgonen och frågade om vi inte skulle åka ner till simbadet. Sagt och gjort åkte vi ner och det var en trevlig förmiddag. hailey fick doppa sig lite i barnpoolen och sova en snutt i vagnen. 14.30 hade jag tid hos helen för att färga ögonfransarna. Har ju mörka men längst ut är de liksom ljusa så på med lite färg. Kan verkligen rekomendera att färga fransarna, ser otroligt fräscht ut och bra till vardags om man inte vill köra mascara :) Jag önskar att mina fransar var lite längre bara, känns som hur äldre man blir desto mindre blir de :/ tråkigt men sant. Har ju funderat på fransförlängning men har även hört skräckexempel där fransarnas kvalite blivit helt kaos efter. Så när får nog skippa det. 
 
Anyway, efter färgningen åkte vi hem, hailey fick mellis och sen vila. Jag tog mig med en nap ute i solen, helt slut. Robin kom hem runt 16.00 och vi passade på att käka middag tillsammans med hailey. Jag hade tid hos glenn kl 18.30 så iväg efter maten och köra igenom kroppen. Fick gått igen en hel del och det känns helt klart bättre. Skall börja köka gojibär kapslar, tror det kan köra gott nu när hösten kommer. Mycket antioxidanter :p
Nä nu blir det os och kaffe :) kram på er !! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: