StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tisdag

Frureinhold.se / 14 Augusti, 2012 - 13:21 / Vardagen

yes tisdag vilket innebär harle bus :) skönt att sitta på hästryggen igen, saknar såklart att sitta på min underbara pigga, busiga och explosiva Livia. Har aldrig hittat det bandet som vi hade, har såklart fäst mig hårt till andra hästar men aldrig som till henne. Tror på riktigt att hon var min första riktiga kärlek, illa att det blev till en häst och inte till en kille :p men tror att många hästtjejer som läser min blogg förstår vad jag menar. En häst är inte bara en häst, det är något mycket mer. Hon finns inte mer, fick besöka himlen förra sommaren, men än idag kan jag fyllas med sån lycka och sorg när jag tänker på henne. Ännu värre är det att i harles stall står en exakt kopia av henne, hjärtat rusar till när jag ser honom (livia var ett sto) innan det slår mig att det är ju inte livia. Helt sjukt, kalla mig galen, men som sagt, alla har väl upplevt sin första stora kärlek, känslan sitter alltid kvar :) 
 
anyway, idag blir det en lugn tur i skogen med sofia :) Harle är en sån genomsnäll go häst som jag känner mig trygg med. Får ju inte flyga av nu när det är match imon, gud låter helt fanatisk när jag pratar om den där matchen :p men jag tycker att det skall bli så sjukt skoj :D ännu roligare om vi också vinner :p Vi får göra vårt bästa :) bilder lovas :) Idag har jag och hailey även varit ute och lekt i sandlådan, hon lyckades smaka lite på sanden, men tyckte inte den var så god :p uaack, men det hör väl till, prova sig fram. Tog lite fina kort på min super duktiga tjej ! Håller även på att shoppa hem lite kläder till henne, svårt att välja, älskar zaras.com kläder, zalando har snygga levis kläder, noa noa har en grym outlet på freeport där även filip och filippa ligger. Tror att jag får ta mig en tur ner med syster efter löning :) Kika på lite 1 års presenter osv :) 
 
förövrigt har det inte hänt så mkt sen igår :p solen sken gott i morse, var ute på en go morgonpromenad :) vill ge alla mina vänner en stor kram och säga att ni är de bästa ever !! så himla glad att ha så fina vänner som skickar fantastiska sms då och då, som ringer och undrar hur vi/jag mår. Som alltid finns där !! det är lyx i mina ögon, ta alltid vara på sina vänner, sin familj och andra nära och kära som betyder !! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: