StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 10 Augusti, 2012 - 10:59 / Vardagen

hello alla, nu har jag nog bestämt mig för att byta portal, lutar åt my showroom, egentligen spelar det väl ingen roll vart man bloggar, men blogg.se blir bara sämre och sämre i mina ögon så japps nu lämnar jag efter 5 år. Hailey älsklingen blir 11 månader idag, bara 1 månad tills 1 år. Jag kan inte riktigt fatta tror jag. Sitter och kikar på 1 års presenter, har gjort en liten önske lista som jag tänkte dela med mig av :) Hon sov även till 08.20 idag vilket var uuuunderbart :D hon fick välling nere i hennes myshörna och så åt vi frukost efter 09.00 tiden. Dock är hon en riktig tröttis just nu så hon gick och la sig vid 10.00 igen. Får se när hon vaknar. Jag har allafall passat på att gå en snabbis med macy, dammsugit varenda liten vrå på nedervåningen och satt mig framför tv:n och kollar på os :D 
 
Denna vecka har blivit mycket träning för min del. Ridning blandat med fotboll och promenader. Okej promenader kanske man inte skall räkna som träning, utan mer motion, men ändå gött. Ridning tis och fredag och sen fotboll ons/sön :D idag blir det ett avslappnande dressyrpass i padocken, börja känna lite på varandra. Skall be robin filma :P Får se när bytet över till my showroom blir men det kommer, såg nu att de inte har ngn app som man kan blogga från mobilen. Ah som sagt vi får se haha :p
om jag känner mig själv rätt kommer jag säkert att bli kvar här trots allt hahha ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: