StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 30 Augusti, 2012 - 08:43 / Vardagen

blir en snabb update, eller update och update idag väntas gbg en sväng och till panduro, kika på lite kalas grejer till hailey och sen en sväng till zaras för att se om de har en klänning där till hailey som är slut på nätet. Efter det lunch och lite fönstershopping ;) nä men jag skall även köpa ett nytt id mineralpuder som är slut. CK på kungsgatan i gbg har alltid lägsta pris, ett kit som vanligtvis kostar 900 :- ngt kostar där 700 :- som sagt alltid bra priser. vädret är höstigt som tusan och jag skall faktist ta mig en tur in på hm och se om de har ngr söta knästrumpor :) fick ju 200 :- bonus rabatt där i början av aug :) Fick även ett mail att mina kläder som jag köpt till hailey var på g :D yeeei nu hoppas jag att ellos e snabba med jackan :) puss alla fina !! 
 




Postat av: Hanna - 19 och nybliven fru

Åh sicken liten goding! :)

2012-08-30 @ 20:27:13
URL: http://hannablog.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: