StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dagens

Frureinhold.se / 13 Augusti, 2012 - 12:05 / Vardagen

Japps så skall man börja bestäma sig för dagisplats eller förskola som det heter. Jag har sökt två dagmammor och 1 dagis. Ringde även ett dagis nu för att komma och hälsa på, antingen var hon stressad, ringde ju nära lunch eller så vill hon inte ha besök för hon var inte direkt trevlig :/ Som mamma eller allafall jag vill man ha ett bra bemötande så man känner att ja där vill jag att hailey skall vara. Men riktigt den känslan fick jag inte, men som sagt hon kan ha varit dunder stressad med alla nya barn. Får se om jag går dit eller om jag helt enkelt struntar i det. Sitter i kö nu och får besked så fort det dyker upp ngt. Hoppet är det sista som sviker right? Vi har fram tills 1 dec innan jag har en tanke på att skola in henne, börjar ju skolan i januari :) 
 
Idag sov min lilla tjej till 07.00 trött som jag är och som även hon är somnade hon om efter välling och sov till 09.30 :D utvilad mammy. Egentligen tror jag inte att det är så smart att sova bort hela förmiddagen, men jag tänker passa på för om en vecka vaknar hon säkert vid 05.00 igen och vill inte somna om. Vi gick allafall ut på en morgonpromenad med macy innan frukost vilket var skönt :) Ljummen luft ute och riktigt gott !! Efter frukost har vi städat, busat, tränat på att gå ännu mera, bytt sängkläder till haileys lycka för då kan hon gosa med de lakan som jag byter bort. Hon har blivit en riktig gosare, lägger huvudet emot det hon tycker är mys och gosar. Hon har även fått för sig att allt är en telefon så det sätter hon mot örat och babblar på.
 
nog om det, igår var det fotbollsträning, extra insatt inför matchen på onsdag som jag skall spela :p vi spelar mot angered och vi SKA vinna. Så jäkla taggad och skall göra allt för att förbereda mig till bästa sätt. Vi har så himla mycket duktiga tjejer i laget så nu skall vi visa dom :D skall även rida harle 2 ggr denna veckan, tis och fredag :) kör ute ritter båda dagarna tror jag :D leta lite svamp och bara mysa :) nä nu får jag fixa lunch till oss :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: