StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

äter fil

Frureinhold.se / 24 Augusti, 2012 - 10:04 / Hailey

Här är första gången som hailey får äta fil själv :p tänkte att hon skulle få börja träna och kladda ner sig. Men som ni ser så visste hon ju precis hur man skulle göra, satt i chock haha. Jag är nog rätt tråkig som mamma som inte låter mitt barn sitta och kladda med maten tidigt. Men alla är ju vi olika och sån här är jag :) men nu 1 månad innan 1 års dagen tyckte jag att jag får släppa lite på min kladdfobi. Hon var så himla duktig och jag är så stolt över henne !! 
 
 

Postat av: Retard Riders- Martina

SV; Tack själv :)!

2012-08-24 @ 11:23:36
URL: http://RetardRiders.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: