StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Sovit en stund

Frureinhold.se / 26 Augusti, 2011 - 11:28 / Hailey

Ja en lite nstund fick jag sovit, blev väl av ren frustration tillslut. Somnade vid 8 skulle jag tro och vaknade halv 11 och nu är det väl lite bättre. Är ju inte lika trött, men har fortfarande ont i livmodern och seg i kroppen. Mirre är på väg hit allafall och det skall bli mysigt, lite kaffe och bulle. Tur jag bakade 90 bullar för ngr dagar sedan för det kommer väl till pass nu :D
Ni skall få höra en rolig konversation mella min och robin, eller ah inte höra men läsa :p
Robin: Hur mår du, hur känner du dig?
Jag: jo, jag mår väl okej, ont i huvudet, mår lite illa och så ont i livmodern etc.
Robin: Men skall vi inte ringa till fl då så vi får åka dit och kolla så allt är bra. Du har liksom väldigt många symtom nu.
Jag: nej då, så illa är det inte, vägrar åka dit och lägga mig´
Robin: Men vad har hänt? så fort du har minsta ont skall du till akuten och nu när du verkligen mår dåligt vill du vara hemma. ?!
Jag: ja jo men, ah jag vet inte !!
Borde kanske lyssna mer på min förnuftige mann, men jag skall till bm efter helgen är det inte bra då lär jag ändå få läggas in.
Vi tre !!

Postat av: Camilla

Ja, du ska lyssna på din man, han är så förnuftig!!! tänker på dig hela tiden nu gumman <3

2011-08-26 @ 12:56:58
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: A-M

Vill ha ny magbild snart :)

2011-08-26 @ 14:02:37
Postat av: J- blivande mamma

´Det kommer en med kläder, är inte lika pepp nu asså haha sen är robin inte hemma så då får det bli lite provisoriskt :p Men den är ganska samma som förra veckan :)

2011-08-26 @ 14:28:51
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: