StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

köket

Frureinhold.se / 19 November, 2010 - 07:02 / bröllop




det tar sig :D bara lite lister och skit kvar, sånt som är så skoj :/


jag vill inte till skolan idag :( det snöar och jag hatar att köra i snö, vill liksom inte dö nu två dagar innan mexico.. tycker extremt synd om mig haha. Borde nästan ta traktorn till skolan bara för att hahah Hade du gillat det jennifer att bli skjutsad i en traktor till skolan haha :D Som sagt idag är det fredag och seminarie igen, lite små segt om ni frågar mig, diskutera och reflektera är väl okej. Men jag är inte alls i fokus, mitt fokus är på vita stränder och vaaaaarmt :D


Postat av: Jenniger Reinhold

hahahah nja jag e tveksam på om jag hade gilat de ;) de hade ksk itne vart så poppis i skolan ;) men de hade ju vart ballt att kliva ur traktorn med högklackat xD

2010-11-19 @ 15:12:54
Postat av: Anonym

Det blir riktigt snyggt! Mosaiken är rätt fin ändå:)

Hur ser det ut i resten utav köket?

2010-11-19 @ 15:53:21
Postat av: Caroline

Hejhej, såg att du kommenterat anaginas blogg =)

Måste bara tipsa dej om min kompis blogg som också precis har börjat göra humorvideos. Skulle bli jätteglad för hennes skull om du kunde ta dej tid att titta på den och kanske om du orkar lägga en kommentar, den är riktigt rolig haha :D

TACK så jättemycket på förhand, hoppas du får en underbar dag! :)



Här är länken;

http://lojsss.blogg.se/2010/november/bos-morgonhorna-avsnitt-2.html

2010-11-19 @ 17:06:49
URL: http://missmjao.devote.se
Postat av: Jennifer Täng - miss dee

anonym: kikar du på inredning ser du lite av varje :)

Jennifer: det hade varit fett asså :D

2010-11-19 @ 20:10:52
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: