StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vad skall jag ha på mig ?

Frureinhold.se / 23 December, 2010 - 12:37 / Vardagen

jag har ett stoooort problem. Det är ju ingen nyhet att det är julafton imorgon, svårt att missa liksom. Men vad skutton skall jag ha på mig ? vill ju inte ha ngt som jag haft innan och sen den 25 är det fest och samma sak där, helst inte samma som ngn annan fest. Men håll er i hatten nu, det kommer även ett nyår, har ju en klänning tills då, men vill liksom ha den, den 25.... suck hur skall jag göra ?! blir lite smått galen haha. Kan ju gå och köpa en, men det känns så onödigt att bara springa iväg och köpa en ny klänning sådär. Denna månaden är ju ändå julmånad vilket innebär väldigt massa utgifter. Jag får fundera en stund, hmm jaja det löser väl sig. Ni som läser min blogg, lär ju se på bilderna vilka val jag gjorde :)
vem kan detta vara ?! såå söt, tänk om var hund, inte många beskymer !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: