StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

upprörda edetbor ?

Frureinhold.se / 28 December, 2010 - 10:48 / Vardagen

vad vet jag ;) men jag fick just en kommentar att ip adressen är ifrån trollhättan. Men på de sidor jag sökt stor det lilla edet, det verkar som om det finns olika sökningar :) Men om ni missade min länk så är det bara att skrolla ner i bloggen. 
Så åter till min dag :) Idag vaknade jag kl 9 av att klockan ringde. Dags att ta ut dom små hästisarna, dom är så dunigt goa just nu asså. Passade på att mocka och göra klart det mesta, skönt att slippa göra det sen. Funderar på om jag skall rida idag med, himla skönt att upprätthålla konditionen på de lilla kräket ;) nädå han är allt min prins. Sen när jag kom in satte jag mig med lite skola. På 40 min gjorde jag klart 3 frågor, riktigt stolt, då var min kvot klar för idag. Bra plan att göra en lärares frågor varje dag och jag gör dom bra med. Känns så allafall, just nu är en sån period där skrivandet funkar och rullar på. Fick tillbaka min fältsturierapport igår och den var godkänd, svin gott. 
Annars idag skall jag inte göra så mycket, mest mysa och njuta av ledigheten. Det är så galet skönt, michaela borde komma hit senare också. hörs dåå !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: