StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snow

Frureinhold.se / 21 December, 2010 - 14:59 / Vardagen

undra om det finns något stopp på snön :) nu har det snöat lite varje dag, inte mig emot, mysigt med snö. Men det blir ju lite problem på vägarna. Speciellt här ute på landet. Men men man får hålla sig inne helt enkelt. Men nu är det bara en julklapp kvar och det är morfar och imorgon tror jag att det får bli en tur till torp. Har en aning om vad han skall få :) Borde åka till skolan imon, men jag ser ingen anledning att ge sig ut i det här väglaget. Onödigt att köra av vägen två dagar innan julafton :) Nä nu skall jag ner till stallet och mocka, det måste man ju göra innan det blir mörkt och hästarna skall in :) Sen tycker jag att det är mysigt att göra fint i stallet. Måste ta lite kort snart med, så ni får se all fin snö :D Vi hörs sen, skriver ett längre inlägg då !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: