StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snö snö snö

Frureinhold.se / 18 December, 2010 - 13:39 / Vardagen

gud så det snöar ute asså. Jag blir helt matt och jag vill inte vara matt jag vill vara pigg så kan någon skicka en energibomb så jag piggnar till. Nä gud vad skall jag skriva om ? ge mig inspiration. Jag kommer somna stående, helt övertygad. Inte så skoj, gud vad jag låter negativ, men jag hatar att inte vara på topp. Men jag får ta några värktabletter så släpper väl det snart. Ligger i soffan och behöver egentligen gå och sminka mig, men som sagt jag orkar inte. Får ta mig i kragen nu och släpa mig upp. 
Sen tänker jag fråga om det är någon som är sugen på en hund. Jag har en vännina som behöver bli av med en super söt rottisblandning. Kontakta mig via bloggen så löser jag kontakten :) har ni några frågor så är det bara att fråga på :) 
Nä nu hörs vi imorgon, jag känner mig inte motiverad alls till att skriva eller nott. Så nu säger jag tack och hej !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: