StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snark

Frureinhold.se / 16 December, 2010 - 20:30 / Vardagen

nu har jag precis kommut hem ifrån skolan och hunnit äta lite. Michaela och Robin hade gjort super god fiskgratäng och kladdkakemuffins med rosa grädde och baileys is :D fy farao vad jag blir bortskämd asså :p bara la mig i soffan och får allt serverat. Vad är det här ?? jag har sån tur som har så underbara människor runt omkring mig. Alla underbara vänner, fantastiska pojkvänn, skolkamrater, arbetskamrater och de bästa familjerna ever !! Lyckligt lottad, men det är genom att omge sig med goda människor som man mår gott :D gud vad filosofisk jag är !!
Imorgon är jag ledig och då skall jag och michaela in till uddevalla en sväng, dricka lite kaffe, snacka skit och mysa :D det behöver vi, mysa är bäst. Jag skall dock jobba på kvällen, men det är inte förän kl 16. Nä nu får jag lägga undan datorn. Är helt slut i huvvet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: