StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

plugg

Frureinhold.se / 29 December, 2010 - 10:40 / Vardagen

pjuu är på tredje läraren nu och inser att det blir lite att bita i. Hälsoekonomi?! jaja bara att börja nöta i litteraturen, det är ju trots allt väldigt intressant. Visste ni att Sverige ligger på andra plats i listan på relationen mellan medelivslängd och BNP. Inte illa asså, Japan liger först och kanada på tredje plats. Sista i listan ligger portugal strax efter kuba och irland. Lite sådär onödig fakta på onsdag morgon :) Idag är det strålande sol ute, var nyss nere i stallet och fixade hästarna, tog en liten promenad med macy och nu inne för att äta frukost. Tog sånt nescafe idag istället för att brygga. Det smakar helt okej asså, kul att ventilera lite. 
Det är ju snart nyår och mina planer bli att fira min systers mans födelsedag, säger inte ålder, det är liksom inte relevant ;) Det ser jag riktigt fram emot. Har ni några planer ? men åter till min dag. Just nu skall jag plugga igenom de tre frågor som jag måste göra. Sen skall jag dammsuga upp massa macy och duchesshår. Efter det ta en lång promenad med kalle och nero, myspys. Sen in igen, värma mig, kanske kolla på lite sex and the city avsnitt, har ju trots allt boxen :D sen vänta in min man och efter det vet jag inte :) får klura ut ngt. Måste ju komma på ngt bra att äta idag med, hmmm ja vi får helt enkelt se :) Ha en bra dag alla !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: