StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

julafton

Frureinhold.se / 25 December, 2010 - 10:13 / Vardagen

god jul på er alla. Igår blev det inget bloggande, ber om ursäkt för det. Men jag hann inte, det var ett späckat schema :) började dagen med att michaela kom vid 9 tiden, släppte då ut kidden och macy som är störtkära i varandra. Dom busar från det att dom träffas till dom stenslocknar :D Det vi inte hade räknat med var att dom skulle på en upptäcksfärd i skogen. Så när vi skulle åka fanns det inga hundar :p oj oj oj, ut och leta. I 45 minuter utan lycka blev jag riktigt sur och tog på mig full mundering och tog med mig klickern. ut och klicka och vips, från backen vid bengan kommer två super glada hundar i 1000 km/h. Svin trötta och super glada. Suck, jaja efter det kunde vi äntligen åka upp till veronica och bert för frukost. Fick massa fina paket, bla. fick robin en sån vit jacka som jag har fast svart :P så nu kan vi vara lika. Vid 13.00 styrde vi bilen hem till mamma och pappa :) super mysig kväll med massa fina paket. Tänkte att jag kunde rada upp ngr här :)
* IPHONE 4 med 3 abonemang
* resa till lindvallen v 2.
* mini volumemaster
* massage stol som man sätter på andra stolar
* klänning
* presentkort på cervera
* pengar
* sex and the citybox
* jay smith skiva
* inception
* almanacka
* lakan
* handdukar
* digital fotoram
* tröja
Det var säkert något som jag missade nu, men jag får återkomma med det senare. Just nu är jag helt såld på min mobil :) love love love !! alla paket har varit helt fantastiska. så tusen tack !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: