StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

jag vill soooooova

Frureinhold.se / 13 December, 2010 - 06:49 / Vardagen

NU är jag bannemig trött. Tror kroppen har ställt tillbaka sig på normal tid, men jag har ändå brist på ordentliga sovtimmar. Sitter vid frukostbordet, med vörtbröd, ekologisk vanilj yogurt med frusna hallon och oboy. Igår när jag kom hem från jobbet vid halv 9, la jag mig i soffan tillsammans med robin för att kolla på film. Tog väl sisådär 5 min så snarkade jag i hans knä. Svin trött verkligen. Men idag är det skola och varje dag denna veckan :/ riktigt segt, så himla mycket man skall hinna läsa innan och inte en lugn stund. Jag märker  idag var det är för kurs och hur jobbig den är. Håll tummarna för att den är bra. Dock vet jag att vi är lediga i mellandagarna vilket är kanon :D gud låter som jag inte gör annat än att vara ledig, men jag älskar att kunna varva ner. Andas ut och bara vara hemma, greja med allt som går att greja med. Ta hand om mina djur och självklart spendera massa tid tillsammans med min prins :) 
Jag hade gärna lagt upp en bild på mig nu med min goa stickade tröja men tyvär är min webcamera sönder så det gick i stöpet. Vet inte vad smo hänt med den, den är helt väck. Måste försöka se om jag kan ladda hem nya drivrutiner, tror dock att vi måste formatera om den här datorn :/ suck. Jaja nu måste jag äta klart och åka till skolan. Önska mig lycka till, det är ju svin kallt och säkert jätte halt '! gaahh ge mig en pansarvagn ;) Kör in ett mobilinlägg senare dont worry !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: