StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

humor

Frureinhold.se / 19 December, 2010 - 10:23 / Vardagen

Storan: Åhh jag måste köpa en gran nu snart
Lillan: Men gå ut och hugg en i skogen??!!
storan: Det finns inga granar i skogen :O
lillan: ---------asg----------
storan: eller ah asså inte sånna som jag vill ha ! suck att jag aldrig tänker innan jag pratar !
Tidigare på dagen igår !!
storan: Jävla skit, vart fan är mina vantar !!!! (dom nya lila)
Mirjam: Har du också tappat bort dina vantar ?!
storan: Ja ! svin irriterande, jag lyckas alltid slarva bort sånna saker
kvällen gick och vi skall nu gå hem. Storan sitter och är ombytt och klar.
Mirjam: Nemen har du två vantar med dig idag ??
Storan som sitter med de lila vantarna på sig: VAAHH nemen här är dom ju (med stora lyckliga oförstående ögon)
Mirjam: Fan vad dum du är haha
Storan: Ja ibland faller inte polletten hela vägen ner. Jag hade varit så smart och lagt dom lila i huvvan igår och glömt dom där :)
Som robin sa, man kan nog skriva en bok om alla saker du säger varje dag. Rätt roligt :) och jag bjuder på den !!

Postat av: Emelie

Hahaha söööt ;)

2010-12-19 @ 13:49:14
URL: http://missyemelie.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: