StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hemma

Frureinhold.se / 09 December, 2010 - 10:44 / Vardagen

Ja nu är jag äntligen vid datorn igen. Efter att ha landat på landvetter kl 18 igår kväll har det varit fullrulle hela tiden. Första hämtade mamma och pappa upp oss :p så himla skoj att få träffa dom igen efter så lång tid. Vi åkte direkt till våran bil som stod i fastigheten. Sa hej då och hela den biten och styrde bilen till kungälv. Jessica hade ju fyllt år som ni kanske minns och jag hade en present till henne :) Tjötade lite, bytte presenter och sen var det bara att styra bilen emot uddevalla. Brr vilket väder det är i sverige asså, sviiiin kallt och snöade gjorde det med igår. Jag stensomnade i bilen och vaknade inte föräns vid torp. Svängde in hemma hos robins föräldrar för att hämta macy och säga hej såklart. Jag blev dock otålig och ville bara hem, så efter en halvtimma eller nott satte vi oss i bilen igen för att åka 500 m :p sååå äntligen hemma. Dock så var det inte vila där. Nej nej, nu skulle Jennifer städa och julstöka. Så runt 3 inatt kom vi i säng :p oops. Men vad skall man göra, jag är som jag är, vill att allt skall vara perfekt. Skall dra över med dammsugarn om en stund igen och dammtorka. Det kan aldrig bli för mycket.

Vi måste även in till torp idag och handla, kylen var helt tom och min mage kurrar. Så om sötnos robin kan vakna ngn gång så vi kan göra oss i ordning för att åka hade jag blivit super glad :p dock förstår jag om han vill sova lite. Han skall på julbord ikväll på palace, så han behöver vila upp sig lite :) om jag har tur kommer även mirjam hit ikväll efter jobbet. Skall bli så himla skoj att träffa henne, hon och viktor har ju köpt hus och grejer :D så himla skoj asså.

vi hörs senare :) måste försöka få gjort ngt nu :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: