StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 12 December, 2010 - 10:24 / Vardagen

Jag är trött, sitter vi köksbordet och har precis fått i mig lite tomtegröt. Jobbade till 1 inatt och sov till 9, känns som om att ögonen hänger nere vid naveln typ. Men jag piggnar väl till snart. Jag har verkligen fobi för djurhår. Hemma nu så fäller båda djuren och det är fan hår över allt. Dammsuger ibland två gånger per dag, men det hjälper inte. Likt förbannat är det hår överallt ändå. Suck, jag blir så trött. Men men det är väl bara att bita ihop och se glad ut antar jag :) Om en stund är det som sagt jobb igen, 12-19.30, det är otroligt mysigt med julbord, härlig stämmning, mysig dekoration och super god mat. Alla gäster var super nöjda (som alltid).


Imorgon börjar en ny kurs och jag är väl sådär pepp på det schemat. varje dag från och med imorgon till den 22. Pluss att jag skall jobba helgen så från och med igår och 14 dagar framåt arbetar jag eller pluggar :p suck snacka om rivstart. Men sen under mellandagarna är det ganska lugnt för min del, hemtentamen och vila (igen). Men det skall bli skönt, bli klar med allt här hemma osv. nu skall jag hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för att åka :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: