StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 30 December, 2010 - 08:24 / Vardagen

nu kankse ni undrar varför jag är upp svin tidigt :/ tro mig det undrar jag med. Men inatt har varit en sån där natt när man sover fast ändå inte. Som dagen innan julafton, man sover fast omedvetet är man klar vaken. Så när robin gick upp och macy hade gjort lite bus bestämde jag mig för att gå upp. Ta en kopp kaffe och sen börja plugga den sista frågan. Jag och lillan skall ju rida vid 11 och sen efter det dra in till torp och handla lite mat och strumbyxor. Måste ha ett par nu innan nyår. Shit vad mörkt och kallt det är ute, min mage börjar även kurra. Borde jag kanske ta och äta lite innan jag börjar med plugget. Det är den värsta frågan kvar med, allafall i min mening, de första två var super sköna. Visste svaren och behövde mest leta referenser. Men de två senaste, bläää helt nollad. 
Idag är det även uppesittarkväll igen med bingolotto. Förra veckan vann ju robin en ny lott så då var det bara att köpa två till. Tror dock inte att vi vinner idag heller, ja menar vad är oddsen. Det känns som om hur mkt man än spelar så vinner man inte ändå. Trist som tusan men tyvär såååå sant. Uch mitt kaffe smakar verkligen inte gott, får ta och göra mig ngt annat. Detta håller inte, sitta och dricka kaffe som smakar blää, nä ucha ucha !!

hur underbart är inte detta kortet ?! vill ner och dyka snart igen asså !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: