StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 26 December, 2010 - 15:51 / Vardagen

eller ah det är inte morgon längre. Sitter i soffan med två lyckliga små troll. Michaela fick en nya mobil utav mig och robin i julklapp, en x10 mini, robin sitter med ett special tangentbord och uppdaterar sin lur. Jag köpte ett galet snyggt skal till min iphone 4, skall googla och se om jag hittar det :) kul när man kan byta nästa gång ´när det jag har nu blir slitet. Idag har vi varit på torp med alla andra 600000 msk. Handlade som sagt ett nytt skal, ett skydd för skärmen, ett tangentbord, mat och fixat över mitt tele 2 abonemang till 3. Känns wierd att byta ifrån tele 2 som jag haft i så många år.

ikväll är det hockey, och itne vilken hockey som helst :D det är vf - fbk utomhus :D det kallar jag sviiin grymt. Var på rekord matchen förra året och det var magiskt. Kolla på hockey under stjärnorna och sen vann frölunda vilket var nice nice nice. så nu håller vi tummarna för ikväll också, jag tvingar michaela att kolla med oss, hon ser väl inte direkt fram emot det, men hon har inget emot det ;) vi har även köpt bingolotter till miljonkvällen på torsdag, då jävlar asså !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: