StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

förlovad

Frureinhold.se / 06 December, 2010 - 06:39 / Vardagen

just nu är jag den lyckligaste människan i hela världen. Idag när vi gick ut hade jag en feeling, en feeling av att något stort var på gång. Vi gick ut som vanligt och hade tänk äta på era ora (svensk restaurang) den var tyvär söndags stäng så vi gick ner på hörnet av vår hotellgata. Där kan man nämnligen röka vattenpipa, så vi satte oss där och allt jändes så himla underbart. I Sverige var det nu 6 dec, alltså våran 2 års dag. Jag bad robin hämta kameran på hotellet som låg 100 meter bort :) Det jag itne visste var att han även tog med sig två ringar. Ringar som en timme senare skulle sitta på mitt finger. Jag som redan fått i mig två mojitos var lite lullig och busig. Så jag gick upp till bartendern och bad dom spela weezer best friend (våran låt)´. Jag fnissade och robin såg allt mer nervös ut :p Efter att låten var slut ställer sig Robin upp och går ner på knä. Fatta att den absolut underbaraste människan jag vet, går ner på knä framför mig och frågar om jag vill gifta mig med honom. I asken ligger två fantastiska ringar, jag började gråta och alla i restaurangen börjar applodera och tårarnas fortsätter att flöda. Jag säger så klart JA och nu äntligen är jag hans för all framtid. Den 6 juni 2012 bär det av till kyrkan och jag längtar redan !!



innan, mys med vattenpipa (lemon) innan frieriet.


laddat med rosor







lycka på extremt hög nivå <3

Postat av: Ticka

Grattis!! :)

2010-12-06 @ 15:40:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: