StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

anonyma

Frureinhold.se / 18 December, 2010 - 14:19 / Vardagen

jag får ibland kommentarer av anonyma, jag víll bara klargöra det att jag accepterar inte anonyma. Jag accepterar kommentarer som har namn och mailadress. Kan man inte stå för vem man är kan man lika gärna strunta i att yttra sig :) sån är jag och passar det inte så är det inget jag kan göra åt. 
nu är jag klar allafall för att åka, snön verkligen vräker ner. Ucha det känns lite oroligt det här. Mina föräldrar som åker ifrån lödöse kommer att få köra väldigt försiktigt. Om dom ens kommer, det kan ju bli så illa att det är för dåligt väglag att det inte går att köra. Vi får låta tiden avgöra :) ha en bra kväll alla !

Postat av: Emelie

Jo tack har väl vart bättre men magen har krånglat extra mkt denna grav. och det är ju synd men men det släpper säkert sen. Annars är det ok ;) Hur känns det nu då med allt som stundar ;) du har hunnit landa lite eller?? så kul ;) är verkligen glad för din skull ;) Du har verkligen fått det livet du önskar och som passar dig! pöss o kram

2010-12-19 @ 06:58:12
URL: http://missyemelie.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: