StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vad skall jag skriva

Frureinhold.se / 19 Augusti, 2010 - 12:51 / Vardagen

gud vilken bloggtorka jag har, har liksom inga ideer eller så har jag det men jag printar inte ner dom här :p lägger upp lite kort ifrån förr istället :p
åh mitt långa hååååår :D
passa ju sjukt bra på den cykeln :P
våran fina båt :D synd bara att den inte kom i sjön iår, blir nog att sälja den nästa år och köpa en annan :) helt kär i pappa och mammas båt, enkel och smidig. 
Idag är det jobb igen, inte lika mkt som igår vilket är skönt. Jag är faktist rätt trött just nu, det har varit mkt jobb det sista. Men nu är det jobb idag, sen imorgon blir det jobb till 2-3 och sen upp på morgonen vid 7 för att jobba 8.30-16 tiden :) skoj med lite utmaningar, det behöver man ibland. Sen är jag ledig till tisdag, toppen skönt det med :p
Nu är sommaren nästan över och hösten är på ingång, jag har kikat på massa snygga höstkläder, måste dock hålla i pengarna nu eftersom vi skall till meeexxiiccooo :p men vi får se om det blir lite shopping i allafall.
helt okej asså :p

Postat av: Anonym

söt du va i ditt långa hår ;)

erkänn man saknar det ;) jag med fast mitt börjar växa nu men det tar tid...

pussar o kramar

2010-08-19 @ 13:02:10
URL: http://missyemelie.blogspot.com
Postat av: Anonym

ditt hår? var det inte löshår?

2010-08-19 @ 17:50:07
Postat av: Paulina

Dom bruna stövlarna är verkligen jättefina ! Har själv tittat på dem =)

2010-08-19 @ 19:55:51
Postat av: J

yes löshår :) vaxslingor av skandinaviskt hår :)

2010-08-20 @ 14:34:12
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej!



Jag fick se att du bloggat om dessa skor och jag undrar om du har dem och vill sälja dem? Jag har samma i svarta men vill verkligen ha dem i brunt också. Om de är i bra skick i -storlek 37-38? Du kan väl maila mig [email protected] om det låter intressant.

Vore jättesnällt!

Mvh Emelie

2011-12-30 @ 20:22:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: