StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

torsdag

Frureinhold.se / 06 Augusti, 2010 - 14:26 / Vardagen

Gud vad veckan går fort asså, nu är det snart helg.... men herregud det är ju fredag. Ni ser, virrigare människa får ni leta efter. Idag har det varit en lite stressig morgon, började med att camilla väckte mig halv 11 tror jag och frågade om jag och jennifer ville följa med henne, jimmy och henke in till pinifarina. Det är ett sånt där offshore race där nu i helgen och vårat jobb har ett VIP tält där ;) as ballt. Så vi tog och åkte in, slingrade oss förbi vakterna och vips inne på anläggning bland limosiner, stora flashiga båtar etc :p grymt ballt kommer det att bli, dock kommer jag inte att jobba där, tråkigt men jag och camilla skall vara på restaurangen här hemma. Men det är otroligt skoj det med.
As ballt :p nä nu skall jag åka till jobbet eller ah snart allafall, först lite fix :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: