StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tisdag

Frureinhold.se / 03 Augusti, 2010 - 10:57 / Vardagen

Ja som ni ser är bloggen inte lösenordsskyddad längre, skall testa och se hur många som försöker gå in trots lösen ;) kommer spärra den om ett tag igen med samma lösen som innan :) Idag är det som sagt tisdag och räkfrossa på jobbet, skoj med mkt folk lite nasty med alla miljoner räkor som är överallt. men det är en dag i veckan och så jobbigt är det faktist inte. Men innan jobbet skall jag och jennifer ut på en ridtur, så skönt att det blir mer kontinuerligt på den fronten. Känns att det behövs, Sören blir bättre och bättre jag lär mig mer och mer, toppen helt enkelt :) Macy är super duktig och ligger och tittar på när vi rider, ingen vallning eller nott, snacka om världens bästa hund !! Jag har även anmält oss till en agility kurs som börjar i september, kanon skoj, tror hon kommer gilla det starkt :) Dock är hon en toppen hund inom spår, ´lite svårare att hitta kurser inom det bara. Men men så ser min dag ut, nu skall jag äta frukost och sen ut :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: