StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

måndag

Frureinhold.se / 02 Augusti, 2010 - 20:50 / Vardagen

ny dag igen och ny vecka. Hinner inte blogga alls nu för tiden, svin trist men sant. I helgen har jag jobbat och firat tindra, hon fyllde ju 6 år igår, stor tjej nu. Kalaset gick kanon, tog massa fina kort och fick även ett getingstick på köpet, är det tacken för att man skall skydda barnen ifrån stickande djur :/ jaja som tur var gjorde det inte alls ont, kändes knappt. Det var ju ett par år sedan man fick om man säger så. Jag och jennifer var även ute och red igår en sväng, det gick också bra, sören blir bättre och bättre. I lördags jobbade jag, fick hoppa in för jonas var sjuk, det gick bra, var rätt lugnt så jag och camilla startade krig emot kockarna, vattenkrig fick det bli. Dock träffar vi sjukt dåligt :/ sista gången gillt kan man säga.


Idag är det som sagt måndag och det är först nu jag har en ledig stund. Jag vaknade vid 10 av robin som kom och gav mig frukost. nam nam, vi kikade på true blood och slappade fram till 12, efter det tog jag och jennifer en ridtur. Gick bra som vanligt, men mitt under träningen kläcker jennifer ur sig att vi skulle fota i skogen. Jag nappade på idén och vips med massa smink, snygga kläder och en promenad stod vi högt och lågt, i vatten och ormbunkar, sjukt snygga med kameran i högsta hugg :D


Postat av: Anonym

Sååååå himla fin :D love you baby

2010-08-04 @ 19:15:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: