StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

skäms lite :/

Frureinhold.se / 23 Augusti, 2009 - 21:30 / Vardagen

Ja det är lite pinsamt att man går en hel helg utan att uppdatera.. Men igår var det som sagt kräftskiva och det hans helt enkelt inte med.. Men kräftskivan var helt kanon, mkt goda kräftor och roliga människor :) Det var jag,robin, mamma, pappa, anna, joakim, jessica, mikael och barnen :) + mina söta djur också. Är så stolt över macy och hur hon beter sig bland människor och speciellt barn. Tindra som är 5 år är helt kär i Macy och gissa hur kär Macy är i Tindra?? Hon avgudar henne, följer varje rörelse och busar hela tiden. Macy är som sagt valp och har en tendens till att smaka på allt som ser ut som fingrar, händer och armar :p Men så fort man säger nej så släpper hon, vilket också gäller när Tindra säger det.



Idag var det en seg morgon men med frukost på bordet och en solig morgon piggnar man till :) Medans männen åkte upp till mormor och morfar för att riva tak tog jag ut anna och macy i skogen. Jag är uppväxt i lödöse och skogen var min bästa lekplats, så det var en underbar känsla att återbesöka min gamla skog. Jag ville impa lite och visa alla svamp ställen, missade bara att det bodde 100000 fler människor i området så all svamp var länsad. Så efter att gått igenom hela skogen kom jag på ett sista ställe och gissa vad som fanns under granarna ??? jo massa fina kantareller :) mummma !! Men som sagt det var en så otrolig härig känsla att vara tillbaka i skogen som man en gång lekt varje dag i.

Imorgon blir det mer inlägg och mer skönhetstips :D

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: