StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Zalando.se

Frureinhold.se / 01 Januari, 2014 - 18:57 / Shopping

För er som missat det tidigare så är jag ett riktigt fan av zalando. Jag minns när jag bloggade om dom för ett par år sedan och då visste jag nästan ingenting om dom, men idag är det super många som beställer från dom varje dag :) Det finns ju till och med reklam på tv för zalando.se :) Det jag gillar med zalando är att det aldrig är något krångel, de skickar fort, de har ett faktura system som aldrig krånglar och ett stort utbud av kläder, skor etc. Just nu har dom som många andra en jätte REA och jag rekomenderar verkligen att titta in om ni är sugna på att fynda :) 
Lite nya träningskläder kanske ? för vem har inte ett löfte att bli mer sund 2014? :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: