StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Varm choklad med marshmallows

Frureinhold.se / 06 Januari, 2014 - 07:31 / Vardagen

Idag fick hailey smaka på varm choklad med marshmallows :) hon tyckte det var jättegott och drack det i hennes fina Mimmi mugg från London :) jag ser verkligen upp till min vackra dotter, hon är helt klart min största idol. Hon är så otroligt roligt, smart, tuff, hon är bäst på alla sätt och vis. Så säger nog alla föräldrar om sina barn, annat vore väl konstigt. Jag älskar henne av hela mitt hjärta och kommer göra ally som står i min makt för att skydda henne och hjälpa henne. Igår kväll sprang vi runt här hemma alla tre och busade så svetten sprutade. Upp och ner, kurragömma, Pippi dans, hockey, skidor osv osv. Hon slocknade av rent utmattning tror jag när klockan slog 18.30. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: