StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Vår tv

Frureinhold.se / 01 Januari, 2014 - 22:15 / Shopping

Imorgon kommer vår tv och jag är super spänd över att få se hur amazing den sägs vara :) Eller jag hoppas att den kommer imorgon, vi beställde den i fredags och med alla röda dagar så bör den komma imorgon eller senast fredag :) jag vet inte om ni är sugna på ny tv, men på netonnet säljer de vår tv. Det jag gillar med netonnnet är att de oftast har bra priser, men också att de satsar på lager och inte på utseende. Vi har en netonnet nere vid stigs center och jag har köpt både objektiv, minneskort, hörlurar etc där :) Var på netonnet första gången när vi var på besök i Borås, redan då var jag helt till mig av både de tillfredställande priserna, men också till utbudet. 
 Även Netonnet har mycket rea nu :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: