StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Superrea på kappahl

Frureinhold.se / 09 Januari, 2014 - 21:41 / Vardagen

För er som behöver handla kläder till era barn eller till er själva, gå in på närmaste kappahl eller på kappahls hemsida. Jag var där inne idag och shoppade 3 tröjor, 6 par strumpor, 3 trosor, 1 kofta och 1 par leggins för ynka 300 :-. Det var nämnligen halva reapriset så en tröja kostade 35 :- osv. Jag beställde även på nätet nu när jag kom hem två par byxor för runt 100 lappen. 
 
 
Nu är allafall bilen såld och åker till lidköping imorgon. Det känns lite konstigt att lämna ifrån sig ngt som man tycker så mycket om. Jag vet inte varför jag fäster mig vid saker så som jag gör. Vet när vi köpte dodgen och skulle lämna mazdan, även då var det känslosamt haha :p eller när vi sålde lägenheten i stan och flyttade itll uddevalla. De gånger jag inte känt ngt vemod alls var nog när jag flyttade från lödöse när jag var 16 år, kändes bara så rätt på alla sätt. Sen när jag flyttade från lilla edet, även det kändes som ett rätt beslut och även om jag trivdes i uddevalla på många sätt så var jag så exalterad över att flytta till kungälv. Det går egentligen att sammanfatta det på ett sätt, jag är ingen renodlad landet tjej. Jag måste ha lite fart och fläkt nära. Kände det idag när vi satt på ett cafe i stan och regnet öste ner utanför. Det var liksom så himla mysigt, även om jag avskyr regn och grått så blev det för en sekund riktigt mysigt :)  Jag älskar att ha nära till stan och åka dit lite när som, det passar mig som handen i handsken :) 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: