StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

slutrea för Noa Noa

Frureinhold.se / 29 Januari, 2014 - 14:24 / Shopping

Ja man blir ju sugen att klicka hem ännu mer kläder från Noa Noa till Hailey, men nu får det vara lugnt på shoppingfronten ett tag. Hon har så att hon klarar sig och nu väntar vi på vårkollektionerna :) Jag älskar Noa noa som ni alla vet och de påminner väldigt mkt om newbie :) Mjuka kläder men som ändå har underbart härliga färger. Jag såg att de sålde ut en jättefin overall som jag gärna hade köpt till Hailey, men den var slut i hennes storlek, men om ni har en dotter som behöver en ny overall nästa år måste jag tipsa om denna :D sååå himla fin ! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: