StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nya skidbyxor

Frureinhold.se / 16 Januari, 2014 - 16:26 / Vardagen

Riktigt nöjd med mina nya tighta skidbyxor från peak performance :) var inne på stadium och prova ett par tighta skidbyxor förut och blev minst sagt förälskad. Så nu sitter jag i soffan på hotellrummet och provar in dom :p Hailey tar sig en powernap och hennes morfar med för den delen ;) ikväll väntas hockey och idag måste vi satsa på 3 friska poäng :) 

Jag och Hailey var borta och hälsade på hästarna förut idag. Det är så idylliskt med gamla fäbodar, snön som faller och nordsvenskar som busar i snön. Det har snöat pudersnö hela veckan, mem det har bara varit mysigt. Ingen blåst utan små små flingor som faller från himlen. Jag ser på instagram att det även är snö hemma vilket är underbart :) 

Nu blur det snart middag :) kram på er! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: