StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

novastar

Frureinhold.se / 06 Januari, 2014 - 17:37 / Vardagen

Jag älskar att köpa kläder både till mig själv och till Hailey och halkade nyss in på frokenhilda.se som bland annat säljer Novastar kläder. Det jag älskar med novastar är att de är så mjuka och komfortabla för barn att ha på sig. Deras jeans är bland annat fodrade och perfekta till våren och deras mjukisbyxor är toppen att ha på sig under overallen. Fröken hilda har ett helt okej utbud av novastar men det finns även massa andra märken som jag tror många av er skulle tycka om :) Bland annat hunter, mini rodini, geggamoja, levis, livly etc. Så har era barn behov av nya goa kläder eller andra fräcka accessoarer tycker jag ni skall kika in :) 
 
 
Novastar är också ett svenskt märke och startades av Helena orlenius och finns i storlekarna 68-150 och utstrålar attityd och street style :) Jag tror säkert att fröken hilda kommer ha lite rea nu i mellandagarna så passa på att fynda lite plagg inför våren :) 
 

Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Nova star har fina kläder :)

2014-01-07 @ 12:16:01
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: