StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Noa noa

Frureinhold.se / 11 Januari, 2014 - 21:35 / Shopping

Jag säger det igen, jag älskar noa noa's kläder. Jag fick hem paketet från zalando i fredags och jag är så himla nöjd. Hailey hade på sig ett par ''träningsbyxor'' idag, de är mer som mjuka harembyxor, sen hade hon en långärmad tshirt med fina detaljer och en kofta som inte sticks :) Väldigt viktigt att saker och ting inte sticks :) Hon kommer att ha samma kläder imorgon när vi åker till sälen och jag tror det blir kanon :) Det är fortfarande rea HÄR om ni vill köpa helt underbara kläder till era barn eller till er själva. Som sagt, jag blir aldrig besviken :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: