StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Noa Noa REA

Frureinhold.se / 06 Januari, 2014 - 08:57 / Shopping

Nu har även noa noa rea lite var stans på nätet och jag beställde precis hem lite basplagg till hailey. Jag verkligen älskar deras plagg, inte bara för designen utan också för deras goda kvalité. Mamma brukar alltid köpa flera påsar nere vid kungsgatans butik när de har rea. Denna gången beställde jag bara basplagg, men det fanns också söta klänningar, fina strumpbyxor, bodysar etc. Om ni inte köpt noa noa innan måste ni gå in och kika HÄR. Jag har älskat Noa Noa från första stund och jag är säker på att ni kommer tycka lika mycket om dom som jag gör :) 
Förutom till barn har de även kvinnokläder på rea och för att komma till den sidan får ni klicka HÄR :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: