StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Newbie upp till 104

Frureinhold.se / 28 Januari, 2014 - 09:19 / Shopping

Jag är så nöjd :) nu finns newbie upp till 104. Tidigare var det upp till 74-80 sen till 98 och nu till 104 :) jag beställde precis hem de senaste nyheterna och jag verkligen älskar deras design :) Klicka HÄR för att komma till kappahls hemsida eller HÄR för att komma till de mindre storlekarna. Nu får ni även välj 3 betala för 2 + 25 % rabatt på valfri vara :) Bättre än så blir det inte, eller hur? Jag har märkt att hailey växer så det knakar just nu, hon sticker iväg framförallt på längden. Det är snart dags för 2.5 års kontroll och det skall bli spännande att mäta och väga lillsnuttan :) Hon var förövrigt så himla glad idag när jag lämnade henne hos dagmamman. Hon såg fram emot att åka pulka och leka i snön :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: