StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Morgonmys

Frureinhold.se / 11 Januari, 2014 - 09:51 / Vardagen

Jag och Hailey sitter i soffan och gottar oss framför Disney. Det är verkligen en manana morgon och det är riktigt gott ibland. Robin åkte iväg nyss för att byta ett däck på bilen, så att den är redo inför redan imorgon :) jag måste börja packa också, puuh snacka om att vara ute i sista sekund. Men vi får hjälpas åt sen, vi dkall även åka till Sporthyra och hämta ut våra skidor :) det skall bli skönt att komma bort en vecka och sen ladda batterierna för vad som komma skall. Igår bar första gången på länge som jag bara kände massa pepp. Jag har ju dragits med en sån prestationsångest och panik att jag inte skall klarar av en c-uppsats etc etc. Det har liksom gått i vågor och jag hatar det så otroligt mycket. Men nu är det bara å kämpa och göra så gott jag kan. Mer går inte :) jag jobbat ihop med Abbe som är så otroligt duktig vilket känns bra :) den som får mig att må allra bäst är Hailey, när jag kollar på henne inser jag vad som verkligen betyder något. För mig är hon det mest fantastiska som går på denna Jord. Det säger nog de flesta föräldrarna om sina barn :) 

Jag fixade även naglarna igår i Vårigt rosa naglar :) Hailey ville ha likadana så det får vi fixa sen :)




Postat av: Anders Svensson

Hon är så sött, din dotter!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: