StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mitt hår 1 år emellan

Frureinhold.se / 03 Januari, 2014 - 17:08 / Vardagen

Den 7 februari förra året fotade jag mitt hår, det var efter att jag klippt och färgat det hos Camilla. Efter den klippningen har jag var tredje månad toppat håret och färgat det i lite olika färger. Jag har haft ombre i olika färger, det har gått från ljust till rött till mörkt med lite slingor i. Jag har vårdat håret med inpackning varje gång jag duschat och använder alltid värmeskydd när jag fönar eller stylar håret. Jag borstar igenom det varje dag med tangle borste samt sover med fläta.
Dessa kort är alltså från 7 feb 2012 !
 
Välvårdat och friskt, spännande att se hur det är om ytterligare ett år. Mitt hår växer inte jättefort, men det viktiga är att det är friskt och mår bra.

Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Vad kul att se bilder och jämföra :) Ser jättefint och fräscht ut :)

2014-01-03 @ 20:59:22
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: