StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

min gosetjej

Frureinhold.se / 21 Januari, 2014 - 11:14 / Hailey

Man kan ju inte annat än att bara vilja ligga i sängen hela dagen när man ser denna bilden. Hon kommer alltid in som en sol i sovrummet och gosar, klappar och myser ner sig brevid mig i sängen. Om man mådde minsta dåligt innan eller hade lite ångest så försvinner den på en sekund så fort jag är med min dotter. Hon får mig att inse vad som verkligen betyder något i livet. I bilen påväg hem från sälen säger hon från ingenstans ''mamma, vet du va'' nä svarar jag, ''jag älskar dig'' man börjar ju nästan gråta. Lilla hjärtat, hon kommer med nya ord och meningar varje dag, vilket är så himla roligt. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: