StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Kosttillskott

Frureinhold.se / 01 Januari, 2014 - 13:48 / Vardagen

Jag äter endel kosttillskott och vill faktiskt tipsa om nh2.se. Nh2 står för naturlig hälsa och hudvård och har ett riktigt bra utbud av både hälsokost och andra härliga produkter. Jag har som tanke att byta ut min hudvårdserie mot en hudvårdserie som finns här. Min svägerska Anna tipsade om en serie som körde mot känslig hud. Både hon och jag har problem med att lätt få små plitor och även om huden ibland uppfattas som fet så är den beoende av en hel del fukt. Jag kör idag Mary kay vilket funkar bra som mellanhand när man vill köra en rensningskur i huden, men efter att mina produkter är slut skall jag köra på något som Nh2 har. De har ett brett sortiment och med fokus på naturprodukter :) 
Förutom att de säljer produkter så genomför de också behandlingar med bland annat hårmineralanalys, EIS-scanning, levande blodanalys, hälsoanalys m.m. Jag tror att många av oss inte har någon som helst aning om vad de kletar in i ansiktet och många går nog med ''problem'' hy helt i onödan. Nh2 ligger bland annat i göteborg, men besök deras hemsida för att få mer info :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: