StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Kolla instagram

Frureinhold.se / 17 Januari, 2014 - 15:40 / Vardagen

Jag tänker mer och mer på att ta bort min Facebook, jag gillar mer min Twitter, instagram och blogg. Det känns som det räcker, jag har tagit bort så att jag endast ser när min familj uppdaterar på Facebook för jag blir galen av alla sidor man skall gilla eller spel man skall börja spela. Jäkligt smidigt att man kan ha kvar vänner men inte behöver se exakt vad de uppdaterar hela tiden :) tips till er som också tycker det är jobbigt och vill slippa störa er :) klicka i högra hörnet och välj :) 

Men åter till rubriken, kolla instagram för film när Hailey åker själv :) så jäkla duktig var hon idag :) åkte sån lift som ser ut som ett rullband och åkte 4-5 m helt själv :) sen åkte vi i backen i fullfart vilket nog är det roligaste :) vi tog oss också en tur till Gustav express och åkte hela vägen upp till toppen för att fika i toppstugan samtidigt som det showade med dans och musik. Hailey dansade som aldrig förr och när showen var klar gick hon upp på scenen och dansade lite till ;) hon fick många applåder och pappa filmade :) kolla Twitter frureinhold. 

Jag skrev fel igår angående hockeyn så den är ikväll och vi har även bokat bord så det blir hockey och mat på olearys :) 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: