StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Kiddoz

Frureinhold.se / 03 Januari, 2014 - 01:33 / Vardagen

När hailey döptes för 2 år sedan fick hon en sån himla fin brandbil i dop present av Joakim och Helena. Det var en såndär i lite retrostil och jag minns att jag verkligen älskade den. Hailey har lekt med den i omgångar och den står på hennes rum, både som dekoration och som leksak. Den kommer hon att ha kvar resten av livet och vem vet om inte hennes barn i framtiden kommer ha den. I min släkt föds det denna vår ett helt gäng barn och det väntar en hel del dop presenter. Jag vet inte hur det är med er bloggläsare men vill ni ha tips på bra dop presents sidor så kan jag varmt rekomendera kiddoz.se. De har bland annat den coola brandbilen som hailey fick, men också massa annat kul som passar bra som dop present :)
 
Visst är den härlig? de har en länk i menyraden som heter doppresenter :) Förutom ett stort utbud av fina produkter så har de snabb leverans och är ett säkert ehandelsföretag :) Hur brukar ni göra när ni skall köpa dop presenter? köper ni över nätet eller köper ni i butik?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: