StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Huvudvärk

Frureinhold.se / 08 Januari, 2014 - 15:48 / Vardagen

Trött och med lite lätt huvudvärk. Jag och hailey sitter och myser i soffan till glee och jag måste bara hylla vår nya tv. Den håller verkligen allt vad jag trodde att den skulle göra :) vi köpte ju en 3D dvd och det är ändå lite coolt i soffan och kolla på 3D film :) 

Jag läste på en blogg för ett tag sedan quotes från gaby i desperat housewifes hon var ändå en väldigt rolig karaktär och kunde säga lite halvtokiga saker bitvis :)
 
Bland annat dessa :p jag kan sakna den serien lite, den var underhållande, gripande och roligt :) just nu ser vi på Dexterl, vamps , pll osv. Riktigt bra serier de med :) vilka är era favoritserier?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: