StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hotell bokat

Frureinhold.se / 20 Januari, 2014 - 20:22 / Resor

Så nu var även hotellet bokat för resan i augusti. Det känns nästan lite för lyxigt att åka iväg på tre tripper detta året. Först denna i ski lodge sälen, sen nästa i juni med heeeela familjen och sen bara jag, robin och hailey i aug. Det är verkligen livskvalité, jag älskar att resa som ni alla vet, men jag kan inte minnas senast vi reste såhär mycket. Roligt för hailey med och få se sig om. Eller ah så mycket nytt får hon inte se haha, vi åker till torremolinos igen fast ett nytt hotell och sen blir det almunecar som hon iof inte sett men det ligger nära malaga båda två. Men jag tror hon uppskattar våra små tripper, hon pratar om dom gång på gång och kikar på alla bilder vi tar etc. Här kommer lite kort från sist vi var på stella polaris, då med haileybus i magen :)
 
Vi har bokat det största rummet som är på 46 kvadrat och med ett sovrum + ett vardagsrum med bäddsoffa, rummet har två toaletter med dusch eller badkar samt kök :) Det är verkligen jätte fräscha rum och sist vi var där var det nstan helt nyrenoverat :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: