StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hitta din favorit

Frureinhold.se / 24 Januari, 2014 - 08:58 / Shopping



Det är vinter och tanken på bikini och brunbrända ben är inte direkt på tapeten. Några flyr landet för lite extra solljus och jag förstår er fullt ut. När vi var i sälen nu tipsade min svägerska om Phaxswimwear.se. Hon brukade unna sig en bikini eller baddräckt då och då. Hon förklarade att priset låg lite högre än andra företag som hm etc, men att kvaliten och designen är helt fantastisk. Jag var inne på sidan och förälskade mig i flera superläckra bikinisar. Jag köper alltid trekantsbikinisar, men för er som kanske vill ha Bandeau eller andra modeller så har phax ett stort utbud av det också. 
 
Igår när jag var och tränade med min syster kunde jag inte ungå den hysterin som just nu är. Alla pass är fullbokade, gymmet är överbelamrat och alla nyårslöften om att röra på sig mer kan inte bli tydligare. Många satsar på beach 2014 och vill ni ha en extra sporre tycker jag ni skall invistera i en riktigt snygg bikini. Inte för att jag är ett fan av nyårslöften, men om man kan hitta något som motiverar än att röra på sig lite mer och ta hand om sin kropp måste jag ändå tipsa om det :) Just nu erbjuder jag alla mina läsare här och på instagram 100 :- värdecheck om ni köper en swimwear från pxax. Ni uppger ilovephax i kassan så vips 100 :- billigare :) 
 
Are you ready to shine?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: