StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

härlig promenad

Frureinhold.se / 21 Januari, 2014 - 19:35 / Vardagen

Om det är något jag älskar nu när det är kallt och soligt ute är att promenaderna är otroligt uppfriskande. Jag var ute tidigare idag på en tur längst grusvägarna. Det kändes hur gott som helst och jag behöver verkligen komma ut och bara rensa tankarna. Mycket går åt för tänka c-uppsats och jag måste bara sluta over think allt hela tiden. Allt löser sig under tidens gång och mer går inte att göra. Imorgon är första lektionen på min sista termin och det är som sagt skräckblandad känsla. Jag vet inte hur många gånger jag kommer att skriva det, men ni får stå ut, bloggen blir som en del i terapin :) 
 
Vad gör ni för att skingra tankarna? jag måste lära mig att skola inte betyder allt i hela världen och att man endast kan göra så gott man kan. Jag har blivit så mycket bättre på det och jag tror att mycket av min nervösa känsla över att snart vara klar handlar mycket om att jag skall hitta ett jobb. Jag känner mig så redo, men samtidigt helt skräckslagen haha. Ni hör ju själva, blandade känslor och mitt i allt detta längtar jag efter ett syskon till lilla Hailey. Men inget barn förän jag är klar med skolan och sen får vi helt enkelt se :) Hailey tog nästan 1 år att bli till, så vem vet hur lång tid nästa barn tar. Jag tror aldrig att jag berättat det för er, men jag slutade med mina ppiller i jan och hailey blev till i mitten på dec. Men nog om det, hoppas ni får en härlig kväll så hörs vi imorgon <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: