StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Grums

Frureinhold.se / 12 Januari, 2014 - 13:07 / Vardagen

Nu är vi i Grums men vi valde detta år att inte stanna här och äta. För det första är det alltid så sjukt mkt folk och jag som är bakterieskygg äter helst på lite lugnare ställen. Kalle mig fjantig men jag gillar helt enkelt inte andras baskilusker :) resan har gått hur bra som helst so far och lilltjejen borde somna snart. Hon sitter och kollar på netflix alla filmer och jag måste verkligen hylla den sidan. De har ett stort utbud på filmer och serier :) väglaget är bättre nu och solen lyser så fint. Det är -8 nu brrrr om ni vill följa oss under resan så kan ni göra det här, på instagram eller Twitter. Ni kan kalla mig PRO på sociala medier ;) haha här kommer en bild från i morse innan vi gav oss iväg
 :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: