StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godmorgon

Frureinhold.se / 20 Januari, 2014 - 10:34 / Vardagen

Tillbaka till verkligheten och jag har ändå en god känsla i magen. Jag har suttit och pluggat nu på morgonen och har även läst in mig lite på den nya kursen som börjar på onsdag. Jag känner mig pepp och inspirerad att snart vara klar. Men sen kommer nästa stressmoment att skaffa sig ett jobb. Men jag skall börja redan nu och fila på ett cv och personligt brev. Arbetsmarkanden är inte rolig nu, men får dra i så många trådar som möjligt :) Hailey var riktigt trött i morse när jag väckte henne, men hon var så glad för att få träffa sin dagmamma och alla barnen. På tal om ingenting så kom jag på nu under semestern att jag fyller 26 år iår ?! från ingenstans fick hag åldersnoja. jag känner mig fortfarande som 21 och helt plötsligt så är jag 26 ?! Ja jag vet, det är ingen ålder bla bla bla. Men vilket uppvaknande att inse att jag helt plötsligt är 26 år. Kanske dags att mogna snart? nä men tiden har verkligen sprungit fram. Jag skall verkligen se till att ta vara på livet för det är alldeles för skört för att kastas bort. 
Älskar dessa två sötnosar <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: